NADA-øreakupunktur på jeres virksomhed
Mindre stress og styrket trivsel blandt dine medarbejdere med NADA
Ønsker du at fremme velvære, styrke mental sundhed, reducere stress og øge effektiviteten i din virksomhed? NADA-akupunktur kan være nøglen til at skabe en sundere og mere tilfreds arbejdsstyrke.
Med NADA giver du dine medarbejdere et velfortjent pusterum fra hverdagens hektiske tempo – et frirum, der kan gøre en verden til forskel. Resultatet? Grounding, forbedret personlig effektivitet, øget arbejdsglæde og et stærkere sammenhold i teamet.
NADA-akupunktur er særligt velegnet i gruppeformat og kan nemt integreres i jeres arbejdsmiljø. Jeg tilbyder at komme til jer på en fast basis – enten ugentligt eller hver anden uge – og facilitere NADA-behandlinger til de medarbejdere, der ønsker det.
Behandlingen foregår i et fredfyldt miljø, hvor deltagerne opnår den optimale effekt ved at slappe af i 45 minutter. Giv dine medarbejdere muligheden for at genoplade og vende tilbage til arbejdet med fornyet energi og fokus.
Håber jeg kan hjælpe jer med at sænke stress styrke trivslen – kontakt mig for nærmere info og pris
Det siger kunderne
Jeg besluttede mig for at prøve NADA hos Coach Nord og har købt et 10-turs kort – nu glæder jeg mig til min ugentlige pause i total ro.
Der er virkelig roligt og hyggeligt hos Merete, NADA-te og 45 minutter total afslapning uden telefon, uden larm, bare med mig selv, gør underværker. Jeg føler mig mindre stresset, jeg falder helt til ro, og jeg sover bedre efter hver behandling. Det er blevet mit frirum, og jeg vil varmt anbefale det til alle.
Silje, 25 år
Jeg opsøgte aCoach Nord, fordi jeg følte mig overvældet af stress og tankemylder, som gik ud over min søvn og mit overskud.
Samtalerne hjalp mig til at se mine tanker på en helt ny måde, og NADA-behandlingerne gav mig en ro i kroppen, jeg ikke har mærket længe.
Jeg går hver gang hjem med nye indsigter, mere lethed og overskud – og det smitter virkelig af på mit arbejdsliv og mit privatliv.
Lotte
Jeg har haft nogle samtaler samt Nada behandling hos Merete, til at hjælpe mig med at opfylde et mål jeg havde sat mig. Et mål hvor en dårlig oplevelse fra tidligere spændte ben for, at jeg troede jeg kunne. Da jeg som ung pige tog kørekort var det en dårlig oplevelse – og jeg tænkte at det skulle jeg ikke prøve igen. Men da jeg så havde sat mig et mål at tage trailerkørekort, så jeg kunne køre med min hest – ja så blev jeg nødt til at arbejde med min frygt for det. Jeg havde nogle rigtig gode samtaler hos Merete, hvor vi fik vendt mine tanker og jeg genvandt troen på, at jeg kunne lykkedes. Kæmpe tak til Merete og Coach Nord. Merete er rigtig god at tale med og man føler sig straks tryg og forstået
Anonym